dawrweszte dawrweszte
1605
BLOG

Koniec bloga na Salonie

dawrweszte dawrweszte Kultura Obserwuj notkę 15

 

Postanowiłem zakończyć pisanie na Salonie24. Napisałem tu sporo tekstów, sporo komentarzy, ale dzisiaj koniec. Mój blog na początku był blogiem sportowym, głównie sportowym, o kopanej. Po ponad setce wpisów zmienił charakter na muzyczny, z racji tego, że poczułem, że w kwestii futbolu nie mam już więcej nic do napisania, a powtarzać się nie miałem ochoty. Przebranżowiłem się na kulturę, ale z czasem na salonie zrobiło mi się dziwnie duszno, samotnie, bo jednak taka muzyka jaka była u mnie na blogu, salonowym priorytetem nigdy nie była i nie będzie. Salon jest miejscem politycznej rąbanki, miejscem ciągłej walki na linii Kaczyński/Tusk, nie moja bajka. Rozumiem, że taka jest specyfika tego miejsca i nie mam o to żadnych pretensji. Po prostu zmykam do siebie.
 
Salon24 to nie jest miejsce dla mnie. Rezygnuję z tego miejsca trochę z racji marnotrawienia tutaj czasu. Wchodzę codziennie na salon, bo mam tu bloga i rozglądam się tutaj sam nie wiem za czym. Najwyższa pora sobie odpocząć od tego miejsca, raz a dobrze. Miałem tu swoich czytelników, sporo dyskusji i tym wszystkim dziękuję; nie będę wymieniał z nicków, bo ci, którzy czytali i komentowali u mnie, dobrze o tym wiedzą ;) Jeszcze raz dzięki Wam wszystkim. To były fajne dyskusje.
 
Nie kończę blogowania, to pożegnanie jest trochę na wyrost, bo będę dalej blogował, ale już u siebie. Tutaj, na salon24 czytelnicy głównie wchodzą poczytać o polityce, nie mam co do tego wątpliwości. Wiem, że blog, który będę miał poza salonem będzie skazany na niszowość, ale właściwie w niczym nie zmienia to mojej sytuacji. Kto będzie chciał poczytać, poczyta, bo cóż to za różnica tam czy tu? Kto będzie miał na mój blog trafić, trafi. Kto będzie chciał dotrzeć na mój blog z salonu, też sobie z tym poradzi. Można mnie będzie znaleźć na swoim blogu oraz na platformie musicspot.pl, blogerni strcite muzycznej. Oto linki:
 
 
 
Tyle. Bywajcie. The End.
dawrweszte
O mnie dawrweszte

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura